0,00  0

Grozs

Grozs ir tukšs.

Pasūtīšana

Kā veikt pasūtījumu?

Interneta veikalā var iegādāties tikai tās preces, kurām ir pievienota saite “Pievienot grozam”. Preču cena vai pieejamība var mainīties reālajā laikā un bez iepriekšēja brīdinājuma. Ja pircējs ir veicis pasūtījumu pirms attiecīgo noteikumu grozīšanas, uz pircēju attiecas līguma noteikumi, kas bija spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī. "Osmo Latvija" SIA ir tiesības bez jebkādām sankcijām atkāpties no līguma, kas noslēgts ar interneta veikala starpniecību, un nepiegādāt pasūtītās preces vai nesniegt pakalpojumu, ja preces nav noliktavā, ja interneta veikalā ir nepareizi norādīta cena vai preces īpašības sistēmas kļūdas dēļ. Ja interneta veikals nevar izpildīt pasūtījumu, pārdevējs sazinās ar pircēju un tiek atmaksāta samaksātā summa.

Ja pasūtītājs vēlas, tad iepirkumu groza lapā ir iespējams mainīt iepirkumu groza saturu. Pēc piegādes adreses ievadīšanas un pasūtījuma apstiprināšanas iepirkumu groza saturu vairs nevar mainīt, un grozs tiks iztukšots. Kad kontaktinformācija ir ievadīta pareizi, var sākt maksājumu.

Interneta veikalā par izvēlētajām precēm var norēķināties eiro valūtā, izmantojot šādas bankas: Swedbank, SEB banka, LHV banka, COOP banka, Luminor banka.

Pēc preces pievienošanas iepirkumu grozam varat turpināt pārlūkot citus produktus vai veikt pasūtījumu. Pēc tam, kad būsiet samaksājis par precēm (ar bankas pārskaitījumu), ekrānā parādīsies pasūtījuma apstiprinājums.

Mūsu uzņēmums ir personas datu pārzinis, mūsu uzņēmums nodod maksājumu veikšanai nepieciešamos personas datus apstrādātājam Maksekeskus AS.

Interneta veikalā veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti tajā pašā dienā, kad pasūtījuma summa tiek ieskaitīta pārdevēja norēķinu kontā, un sazināšanās ar pircēju notiek ne vēlāk kā nākamajā darba dienā.

Informāciju par pasūtījumiem var saņemt darba dienās no plkst. 09.00 līdz plkst. 17.00, zvanot uz tālruni +371 27328887 vai rakstot uz e-pastu info@bergerseidle.lv

Kā var saņemt preces?

Interneta veikalā pasūtītās preces var saņemt "Osmo Latvija" SIA birojā (piegādes veids “Atnākšu pakaļ pats”) vai ar kurjeru pircēja norādītajā adresē (piegādes veids “Venipak kurjers”).

Preces tiks piegādātas uz pasūtījumā norādīto piegādes adresi norunātajā laikā, ņemot vērā preču pieejamību.

Preces tiek nodotas tikai pircējam. Preces tiek nodotas trešajai personai tikai tādā gadījumā, ja ir attiecīga vienošanās ar pircēju.

Preces parasti tiek piegādātas pircējam piecu darba dienu laikā pēc maksājamās summas ieskaitīšanas pārdevēja norēķinu kontā, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas.

Kā atgriezt preces?

Patērētājam ir tiesības 14 dienu laikā paziņot pārdevējam par savu vēlmi atkāpties no līguma un pieprasīt visas samaksātās summas atmaksu. Iegādātās preces nevar atgriezt, ja pasūtītās preces ir ražotas, ņemot vērā patērētāja personīgās vajadzības (piemēram, tonētas atbilstoši RAL vai NCS krāsām). Preces, kuras tiek atgrieztas, nedrīkst būt lietotas, tām jābūt oriģinālajā iepakojumā. 

Lai atgrieztu preces, jāsūta e-pasts uz info@bergerseidle.lv. Vēstulē jānorāda šāda informācija: atgriežamās preces, pasūtījuma numurs un norēķinu konts, uz kuru jāatmaksā nauda. Par preci samaksātā summa (ieskaitot sākotnējos pasta izdevumus) tiks atmaksāta uz pircēja norēķinu kontu nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad pārdevējs ir saņēmis paziņojumu par atkāpšanos no līguma.

Pircējam ir tiesības iesniegt sūdzību un atgriezt preces, ja preces neatbilst līguma noteikumiem un ir bojātas. Ja prece ir ar trūkumiem, patērētājam ir tiesības iesniegt pārdevējam sūdzību no preces piegādes dienas. Sūdzība jāiesniedz nekavējoties, bet ne vēlāk kā divu mēnešu laikā no preces trūkuma atklāšanas dienas. Lai vēlāk būtu vieglāk atrisināt problēmas, patērētājam noteikti jāsaglabā pirkuma dokumenti (rēķins, līgums utt.), kas apliecina, ka preces ir iegādātas bergerseidle.lv interneta veikalā. Bez pirkumu apliecinoša dokumenta pārdevējs vai klientu apkalpotājs var problēmu nerisināt.

Sūdzības

Pārdevējs nav atbildīgs par preču trūkumiem, kas radušies, ja prece ir izmantota neatbilstoši lietošanas mērķim vai sabojāta.

Sūdzības par interneta veikalā iegādātajām precēm vai saistībā ar pakalpojumiem jānosūta uz šādu adresi: Osmo Latvija, SIA Dzelzavas iela 120C, Rīga, Latvija, LV-1021 vai uz e-pastu: info@bergerseidle.lv. Preces var arī nosūtīt atpakaļ uz iepriekš norādīto adresi.

Ja prece ir ar trūkumiem, patērētājam ir tiesības uz preces apmaiņu vai, ja pārdevējam nav iespējas apmainīt preci, uz cenas samazinājumu vai līguma atcelšanu.